Antara Khayalan Dan kenyataan Dalam Hidup Menuju Kehidupan

Senin, 04 Oktober 2010

Tinggalkan Diriku…



Di dalam terang..gelap
Siang ku rasa..malam
Sejak kau tiada lagi disini
Hidup rasa bagai terlalu sepi…
Kau tahu aku sayu
Lelah aku hanya kernamu
Masih jua dikau gagah melangkah pergi
Berperang aku dengan diri sendiri…
Apakah salahku kali ini
Ingin kau hukum seperti ini
Walau sebaris ayat
Katakan padaku…
Andai ku tahu sedari dulu
Takkan ku terus menyayangimu
Akhirnya kau yang ku cinta
Tinggalkan diriku….
Kau tahu aku sayu
Lelah aku hanya kernamu
Masih jua di kau gagah melangkah pergi
Berperang aku dengan diri sendiri…
Ku sangka kan kau cinta
Harapanku agar kitakan tetap bersama
Kan terus bahagia…
Bukan berpisah begini selama-lamanya…
Apakah salahku kali ini
Ingin kau hukum seperti ini
Hanya sebaris ayat
Katakan padaku
Andai ku tahu
Sedari dulu takkan ku terus menyayangimu
Pedih bila kau yang kucinta
Tinggalkan diriku..
Andaiku tahu jadi begini
Takkan ku simpan dikau di hati
Akhirnya kau yang ku cinta
Tinggalkan diriku…
Di dalam terang..gelap
Siangku rasa..malam

Label:

posted by Mhyron Thapshec at 04.41

0 Comments:

Posting Komentar

<< Home